FAQ - nejčastěji kladené dotazy

Kolik stojí poštovné?

Pokud je Vaše objednávka za 2001 a více korun, hradíme poštovné my.

Za jak dlouho dojde objednané zboží?

Pokud je zboží skladem, obdržíte ho za 5-7 pracovních dní (o víkendech a svátcích obvykle nepracujeme). Pokud zboží musíme objednat, odesíláme jej nejpozději do 3 týdnů, většinou ale do cca 10ti dnů. Poté je to v rukách dopravce (České pošty). Balík Do ruky, kterým odesíláme zboží, jde cca 2 dny.

Lze zaplatit předem na účet?

Ačkoliv tuto službu zatím nenabízíme, samozřejmě to možné je. Stačí toto přání dopsat do poznámky v objednávce. Číslo účtu Vám bude odesláno mailem, zboží je expedováno po připsání Vaší platby na náš účet.

Posíláte na Slovensko?

Ano samozřejmě. V takovém případě je ale nutné zaplatit zboží předem na náš účet a poštovné činí 200kč. Pouze v případě, že taková objednávka přesáhne 2500kč hradíme poštovné my. 

Lze zvolit jiného dopravce než je Česká pošta?

Balík lze odeslat zásilkovou službou PPL.

Je možné zboží nějak vyměnit pokud mi „nesedne“?

Pokud jsou zachovány podmínky v reklamačním řádu (tj. zboží je nepoužité, nenošené, se všemi vysačkami atd.), výměna není problém. Je nám jedno, zda měníte velikost, barvu nebo i typ výrobku. Rozdíl doúčtujeme my Vám, nebo vrátíme peníze.

Jak mám balík s vráceným zbožím poslat?

Zboží zabalte, připište na papír popis požadované operace (např. výměna za velikost XL) a odešlete pojištěným balíkem. V žádném případě nám zboží zpět neposílejte na dobírku. Takové zásilky nebudou přijaty!

Kam mám odeslat zboží při výměně či reklamaci?

Zboží posílejte na adresu plzeňského velkoobchodu: Original Store, Zikmunda Wintra 7, 301 00 Plzeň.

Platím poštové znovu, pokud vyměňuji výrobek?

Platíte pouze poštovné k nám, dle typu balíku cca 50-100 Kč. Poštovné k Vám hradíme my. Zároveň však upozorňujeme, že podle obchodních podmínek nemá zákazník nárok na vrácení prostředků vynaložených na vracení popř. reklamaci zboží.

Nejsem si jistý velikostí. Jak mám postupovat?

Pro většinu námi nabízeného zboží nejsou velikostní tabulky. Rozměry se mohou podle střihu trika značně lišit. Pokud si nejste jisti, obraťte se na nás, rádi Vám pomůžeme.

Výrobek se neshoduje 100% s fotografií, proč?

U výrobků Thor Steinar přebíráme profesionální fotografie od výrobce (zboží tedy nefotíme sami). U něj se fotí prototypy věcí předtím, než jdou do výroby. Někdy se stavá, že se ve výrobě přijde na obtížnost nebo nákladnost nějaké vychytávky. Proto se finální výrobek trochu pozmění.

OUTLET - co to je a je v této nabídce originalní zboží?

Zboží v outletové nabídce je originální zboží výrobců pocházející ze starších kolekcí. Jde tedy pouze o doprodej zbytků věcí za sníženou cenu.

Mám dotaz, který tu není uvedený...

Kontaktujte nás ve všední den mezi 9. a 15. hod. na tel. 377 222 726 nebo kdykoliv mailem na adrese info@original-store.cz

Objednávky a reklamace

tel.: 377 222 726 - PO-PÁ 9:00 - 15:00
e-mail: info@original-store.cz

Výdejní místo Plzeň Zikmunda Wintra

telefon: 377 222 726
e-mail: info@original-store.cz

Výdejní místo Praha - Malešická

telefon: 776 111 181
e-mail: praha@original-store.cz

Veškerý obsah (včetně obrázků, grafů, audia, videa atd.) webu www.thorsteinar.cz je duševním vlastnictvím společnosti Euro Fashion Logistic s.r.o.
Kopírování obsahu je bez předchozího písemného svolení vlastníka striktně zakázáno.